18 Juli 2015 Grossgmain-Zell am See - Reisverslag uit Zell am See, Oostenrijk van Jolanda Veek - WaarBenJij.nu 18 Juli 2015 Grossgmain-Zell am See - Reisverslag uit Zell am See, Oostenrijk van Jolanda Veek - WaarBenJij.nu

18 Juli 2015 Grossgmain-Zell am See

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

19 Juli 2015 | Oostenrijk, Zell am See

17 juli om 8:10 vertrokken richting Kinding,waar we overnachten, maar het was erg druk op de snelwegen. Dus veel binnendoor gereden. Om 17:50 uur zijn we er, en het voelt als thuiskomen. Zaterdag direct binnendoor gaan rijden, omdat de snelwegen weer overvol zaten. Om 13:30 uur zijn we in Grossgmain waar we onze fietstocht gaan starten, het hotel ligt aan de route.

19 Juli, onze fietstocht gaat beginnen en om 9:05 gaan we van start. We krijgen direct een paar pittige klimmen, niet lang, maar het is weer even wennen. We rijden naar de Saalachsee, en het riviertje Saalach volgen we richting Fronau. Jolanda maakt diverse foto's van de ruige natuur en van mensen die op de wilde rivier aan het raften zijn. De route is echt mooi, maar het is erg warm want de temperatuur stijgt naar circa 35 graden. Bij St. Martin bei Löfer kunnen we ons verfrissen bij een waterbron en de bidons weer vullen. Even de kop onder de koude waterstraal en weer verder. In het plaatsje Weissbach gaan we lunchen en daarna weer verder richting Saaalfelden. De temperatuur gaat nog verder omhoog en we komen midden in een mountainbike wedstrijd terecht op onze route, maar we kunnen niet aanpikken Ha-Ha-Ha.
Via Saalfelden, Maishofen en nog paar klimmetjes arriveren we rond 15:45 uur in Zell-am See,
waar we overnachten in Hotel-restaurant Zum Hirschen. Het

• 19 Juli 2015 - 20:45

Emma:

Hoi Raymond en Jolanda,

Pittig fiets ritje en nog veel plezier.

Groetjes Emma

• 21 Juli 2015 - 20:03

Annelies Van Diemen-van Eeden:

Hoop dat de temperatuur gaat dalen voor jullie, dit is toch iets te veel van het goede! Knap dat jullie door gezet hebben.

groetjes, Annelies

Jolanda

Vrijdag 17 juli 2015 gaan wij weer Raymond,Jolanda,Guus,Gerda, een mooie fietstocht de Midden-Europa fietsen. Deze route begint in Salzburg naar Rovinj (Kroatië) via Slovenië weer naar Salzburg. De route is ongeveer 1300km. Wij hebben ongeveer 17 fietsdagen gepland voor deze tocht. Wij willen via deze manier jullie op de hoogte houden. Groetjes, Raymond en Jolanda

Actief sinds 08 Juni 2010