5 augustus Bad Ischl - Reisverslag uit Bad Ischl, Oostenrijk van Jolanda Veek - WaarBenJij.nu 5 augustus Bad Ischl - Reisverslag uit Bad Ischl, Oostenrijk van Jolanda Veek - WaarBenJij.nu

5 augustus Bad Ischl

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

05 Augustus 2015 | Oostenrijk, Bad Ischl

Woensdag 5 Augustus

Gisterenavond hebben we besloten om een rustdag in te lassen. We kunnen nog bijboeken in het hotel waar we nu verblijven. We gaan wat later ontbijten, wisselen naar een andere kamer en gaan op de fiets naar het centrum van Bad Ischl. Het is erg druk en we rijden via het plattegrondje wat we hebben meegekregen naar het Kaiserpark. Raymond en Jolanda gaan het park in, Guus en Gerda doen wat inkopen en pikken een terrasje. Rond lunchtijd treffen we elkaar weer. De temperatuur is inmiddels fling opgelopen. Bad Ischl is een kuuroord en er worden busladingen met toeristen afgezet. Vanwege de warmte gaan we 's-middags naar het parkbad, waar we heerlijk kunnen zwemmen en zonnebaden. Terug bij ons hotel aangekomen boekt Raymond via internet ons volgende hotel. De ervaring heeft ons nu geleerd dat er in deze tijd niet veel beschikbaar is. We eten vanavond bij een restaurant vlak naast ons hotel, waar we gisteren ook super hebben gegeten. Vandaag toch nog 7 km gefietst.

Jolanda

Vrijdag 17 juli 2015 gaan wij weer Raymond,Jolanda,Guus,Gerda, een mooie fietstocht de Midden-Europa fietsen. Deze route begint in Salzburg naar Rovinj (Kroatië) via Slovenië weer naar Salzburg. De route is ongeveer 1300km. Wij hebben ongeveer 17 fietsdagen gepland voor deze tocht. Wij willen via deze manier jullie op de hoogte houden. Groetjes, Raymond en Jolanda

Actief sinds 08 Juni 2010