Fietstocht Midden-Europaroute juli 2015 - Reisverslag uit Salzburg, Oostenrijk van Jolanda Veek - WaarBenJij.nu Fietstocht Midden-Europaroute juli 2015 - Reisverslag uit Salzburg, Oostenrijk van Jolanda Veek - WaarBenJij.nu

Fietstocht Midden-Europaroute juli 2015

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

12 Juli 2015 | Oostenrijk, Salzburg

Vrijdag 17 juli gaan wij weer Raymond,Jolanda,Guus,Gerda, een mooie fietstocht de Midden-Europa fietsen. Deze route begint in Salzburg naar Rovinj (Kroatië) via Slovenië weer naar Salzburg. De route is ongeveer 1300km. Wij hebben 17 fietsdagen gepland voor deze tocht. Wij willen via deze manier jullie op de hoogte houden.

Groetjes,

Raymond en Jolanda en Guus en Gerda

• 16 Juli 2015 - 20:59

Marianne Van Hensbergen:

een hele goede reis en ik wil je volgen! Misschien ook iets voor ons?grt Marianne

• 17 Juli 2015 - 00:21

Jolanda Van Der Veek:

Hoi Marianne,

We weet is het ook een mooie route voor jullie, we houden jullie op de hoogte!
    Bedankt voor berichtje!

Groetjes,

Jolanda en Raymond

• 17 Juli 2015 - 09:06

Jan En Elly:

Goede reis en veel fietsplezier

• 17 Juli 2015 - 09:18

Ineke:

Hallo allemaal!
    Ik wens jullie een mooie reis toe zonder bandenpech enz.

Veel plezier!

Ineke van der Veek

• 17 Juli 2015 - 20:58

Marjon Randsdorp:

Veel plezier en een goede reis

• 19 Juli 2015 - 09:58

Marja En Jan:

Groet en succes!!!

Jolanda

Vrijdag 17 juli 2015 gaan wij weer Raymond,Jolanda,Guus,Gerda, een mooie fietstocht de Midden-Europa fietsen. Deze route begint in Salzburg naar Rovinj (Kroatië) via Slovenië weer naar Salzburg. De route is ongeveer 1300km. Wij hebben ongeveer 17 fietsdagen gepland voor deze tocht. Wij willen via deze manier jullie op de hoogte houden. Groetjes, Raymond en Jolanda

Actief sinds 08 Juni 2010