nog 1 nachtje - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Jolanda Veek - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Jolanda Veek - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

13 Juli 2012 | Nederland, Noordwijkerhout

Wij zijn er klaar voor, de tassen zijn gepakt en gelukkig alles paste er in. De fietsen zijn gepoetst en de banden zijn opgepompt. Vanavond viert mijn moeder haar 65e verjaardag samen met mijn nichtje Linda, zij wordt 18 jaar. We gaan gezellig met de familie lekker een hapje eten. Daarna niet te laat naar onze mandje, want we willen uitgerust beginnen aan onze tocht.
We vertrekken zaterdag rond een uur of 9 en onze doel is om bij Wijk bij Duurstede te overnachten.

• 13 Juli 2012 - 15:56

Aad En Riet:

Een heel goede reis toegewenst. Goede raad: neem op tijd een rustdag. En geniet van alle mensen, landschappen, dorpjes en steden. We zijn benieuwd waar jullie uitkomen: in Buda of in Pest.

• 13 Juli 2012 - 19:20

Joep:

Heel veel plezier en goed weer toegewenst. Ook namens Benita. We kijken uit naar jullie volgende bericht.

• 13 Juli 2012 - 20:06

Anja:

een hele fijne 1ste fietsdag toegewenst

• 14 Juli 2012 - 09:32

Mam En Pap:

goeienmorgen de veekies
    een hele fijne tijd met ze vieren jullie reis begon met regenpakken jammer ,we hebben allang geen regen en onweer gehad hi hi goedereis voor jullie vieren groeten jes van jullie volgers

• 14 Juli 2012 - 10:49

Fam. Kempers:

Ray en Jo, goede reis en nog gefeliciteerd met je moeder en je nichtje.

• 14 Juli 2012 - 17:44

Annelies:

Hoi fam.

Wat een weer vanmorgen! Moest wel aan jullie denken, hopelijk is het jullie gelukt om op de eerste stopplaats te komen!
    Succes

• 14 Juli 2012 - 18:34

Bianca:

We hebben erg aan jullie gedacht vandaag. Wat een bagger weer....! Hebben jullie Wijk bij Duurstede gehaald?? Veel plezier nog verder en ik ga heel hard duimen voor mooier weer!!!

Jolanda

Vrijdag 17 juli 2015 gaan wij weer Raymond,Jolanda,Guus,Gerda, een mooie fietstocht de Midden-Europa fietsen. Deze route begint in Salzburg naar Rovinj (Kroatië) via Slovenië weer naar Salzburg. De route is ongeveer 1300km. Wij hebben ongeveer 17 fietsdagen gepland voor deze tocht. Wij willen via deze manier jullie op de hoogte houden. Groetjes, Raymond en Jolanda

Actief sinds 08 Juni 2010