1e fietsdag 14 juli 2012 - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Jolanda Veek - WaarBenJij.nu 1e fietsdag 14 juli 2012 - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Jolanda Veek - WaarBenJij.nu

1e fietsdag 14 juli 2012

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

15 Juli 2012 | Nederland, Wijk bij Duurstede

1e fietsdag begon met onweer en zware regen. Om 9.30 gingen we toch van start, maar na 250 meter kreeg Jolanda al pech, de lowrider brak af en gelijk gebeld met Looijestein die gelukkig 1 op voorraad had en ons wilde helpen, om deze even te monteren. Om 10.30 uur opnieuw gestart met de regenpakken aan. Ondanks de regen rijden we lekker door en net voorbij Koudekerk aan de Rijn konden we zowaar onze regenbakken uit doen. Het ging heel lekker tot Woerden waar we de route even kwijt waren en Raymond not amused was. We vonden de route weer en het ging voorspoedig tot station Utrecht waar we een enorme plensbui kregen. Na een kwartier schuilen en hevig gemopper van Guus over het gepiel door het centrum van Utrecht vervolgde we onze weg. Het laatste was niet prettig hevige regen en pakken weer aan. Om 18.30 uur werden wij zeer gastvrij ontvangen door mevrouw Lammertink in Wijk bij Duurstede ons Bed en Breakfest adres. Deze dag 106 km gereden en s'avonds heerlijk gegeten in het restaurant De Engel.

• 15 Juli 2012 - 18:36

Pap En Mam:

wat baalen he maar fijn dat je toch aardigen mensen zijn 'hoop dat jullie vandaag beter weer was

alle veekies groetjes jullie volgers xx

• 15 Juli 2012 - 18:59

Marianne Van H:

Ik voel met jullie mee, Utrecht is een puinhoop om doorheen te fietsen, ook wij waren daar de weg kwijt!
    Hopen dat het ons de komende 2 weken ook niet gebeurt.
    We vertrekken morgennaar Berlijn.
    Geniet van al het moois onderweg en vooral van de wind mee!!!

• 15 Juli 2012 - 19:19

Annelies:

Het is wel spannend begonnen zeg!
    Hoop voor jullie dat de rest rustiger zal verlopen. Ben benieuwd waar jullie de tweede nacht doorbrengen.
    Dat het weer weer mee mag werken en op naar de derde dag!

• 15 Juli 2012 - 19:19

Anja:

als het straks mooi weer is ben je deze dag zo weer vergeten!

• 15 Juli 2012 - 20:12

Ted:

He, ik weet een route naar restaurant de Engel van maar een kilometer of 8! Veel succes jullie hoop dat het weer alleen maar beter wordt. Gr. Ted

• 15 Juli 2012 - 20:12

Ted:

• 16 Juli 2012 - 05:53

Christine:

Goedemorgen allemaal,
    Volgens mij zitten jullie al in Duitsland.
    Zet hem op Raymond, het buikje moet naar de vakantie weg zijn ha ha ha
    Heel veel plezier,

Gr. Christine

• 16 Juli 2012 - 15:54

Nick:

Heel verstandig van jullie om regenpakken mee te nemen.
    Maar ik hoop voor jullie dat ze snel in de tassen kunnen. Fijne reis!

• 17 Juli 2012 - 13:22

Marjan:

Ik hoop dat jullie de regen nu achter jullie gelaten hebben. Hier is het in ieder geval bar en boos.
    Succes verder.

Gr. Marjan

Jolanda

Vrijdag 17 juli 2015 gaan wij weer Raymond,Jolanda,Guus,Gerda, een mooie fietstocht de Midden-Europa fietsen. Deze route begint in Salzburg naar Rovinj (Kroatië) via Slovenië weer naar Salzburg. De route is ongeveer 1300km. Wij hebben ongeveer 17 fietsdagen gepland voor deze tocht. Wij willen via deze manier jullie op de hoogte houden. Groetjes, Raymond en Jolanda

Actief sinds 08 Juni 2010