Woensdag 18 Juli 2012 - Reisverslag uit Bacharach, Duitsland van Jolanda Veek - WaarBenJij.nu Woensdag 18 Juli 2012 - Reisverslag uit Bacharach, Duitsland van Jolanda Veek - WaarBenJij.nu

Woensdag 18 Juli 2012

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

19 Juli 2012 | Duitsland, Bacharach

Na het ontbijt gaan de tassen weer op de fiets en vertrekken we om 9.30 uur voor de volgende etappe. In het begin loopt het het niet zo lekker met de route, de beschrijving is niet duidelijk en we lopen een keer vast, waardoor we onder gemopper van Raymond weer terug moeten. Na de route weer opgepikt te hebben vervolgen we onze weg naar Koblenz. Dit gaat ook niet helemaal vanzelf, want we moesten tot 2x toe gebruik maken van een Umleitung, waardoor het puzzelen was om onze beschreven route weer op te pakken. Die vonden we weer terug in Koblenz bij de brug over de Moezel. We maken eerst wat foto's en dan weer verder richting Boppard. Het gaat lekker, we hebben nu super weer en een temperatuur van ca. 25 graden, eindelijk eens wat anders dan regen op je pan. Ondanks wat tegenwind loopt de gele trein goed door en na 75 km gaan we St. Goar een terrasje pikken. Het is nu nog maar 15 km naar Bacharach, waar we gepland hebben om te overnachten. Om 16.50 uur zijn we daar en boeken onze kamers in hotel "Zur Post". Het is gezellig en vol op de terrassen. We vinden een restaurant op een binnenplaats "Posthof", wat ons een beetje deed denken aan het plaatsje Randesacker, waar Guus en Gerda met Piet en Truus van Dongen zijn geweest. We hebben heerlijk buiten gegeten. Vandaag veel gezien langs de Rijn, o.a. De Loreley en met 90 km was het een iets kortere etappe.

• 19 Juli 2012 - 18:03

Pap Mam :

hallo veekies wat mooi he duits land is ook mooi we zijn elkeer benieuwd mooi de fotos nou geniet er maar lekker van de zon doet ze best jullie volgers hi hi

• 19 Juli 2012 - 19:00

Cees En Rita Thomas:

Wat leuk om jullie zo te volgen, alle avonden even kijken hoe jullie dag verloopt Gelukkig hebben jullie nu wat beter weer. Groetjes.

• 19 Juli 2012 - 19:42

Aad En Riet:

Niet zo mopperen, Raymond. Hou de moed erin en één ding voor ogen: De route die je rijdt, is DE GOEDE ROUTE!
    Jullie maken mooie, sfeervolle foto's!

• 20 Juli 2012 - 09:05

De Speciaaltjes:

Raymond,

kun je je werk niet loslaten, dat je zo blijft mopperen?

• 20 Juli 2012 - 13:52

Anja:

yeah eindelijk mooi weer! geniet ervan

• 21 Juli 2012 - 09:22

Piet En Janneke:

Hallo Veekies,
    Hier een berichtje vanuit Cap d'Agde.
    Ca. 30 gr. en veel zon.
    Zo te zien gaat het goed bij jullie in Duitsland en is het ook heel mooi. Wij hopen dat jullie goed weer houden en dat alles goed blijft gaan.
    Veel fietsplezier!

Groetjes Piet & Janneke

• 21 Juli 2012 - 18:46

Vreekens:

He maatje, leuke foto's en beter weer( je krijgt eindelijk wat je toekomt). Hoeveel rose is er al op?

Jolanda

Vrijdag 17 juli 2015 gaan wij weer Raymond,Jolanda,Guus,Gerda, een mooie fietstocht de Midden-Europa fietsen. Deze route begint in Salzburg naar Rovinj (Kroatië) via Slovenië weer naar Salzburg. De route is ongeveer 1300km. Wij hebben ongeveer 17 fietsdagen gepland voor deze tocht. Wij willen via deze manier jullie op de hoogte houden. Groetjes, Raymond en Jolanda

Actief sinds 08 Juni 2010