Zaterdag 21 juli 2012 - Reisverslag uit Creglingen, Duitsland van Jolanda Veek - WaarBenJij.nu Zaterdag 21 juli 2012 - Reisverslag uit Creglingen, Duitsland van Jolanda Veek - WaarBenJij.nu

Zaterdag 21 juli 2012

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

22 Juli 2012 | Duitsland, Creglingen

Na een bezoek aan de bakker en de Lidl gaan we van start voor onze 8e etappe. We krijgen een klim van ruim 20 km voorgeschoteld, maar het landschap is zo mooi, dat we het niet eens in de gaten hebben. Voor we helemaal boven zijn krijgen we nog een toetje van 1 km met een stijgingspercentage van 9%. Het weer is wisselend, half bewolkt met af en toe een spatje regen, maar dat mag geen naam hebben. Het blijft de hele dag licht omhoog gaan, met af en toe venijnige klimmetjes. We rijden langs de rivier de "Tauber" en komen door beeldschone plaatsjes. De eerste klimetappe eindigen we in het plaatsje Creglingen en toch 94 km gereden. Ondanks af en toe gemopper van Guus over die klote klimmetjes is de rit toch goed verlopen. We gaan overnachten in Gasthaus Gruener Baum. Tijdens het drinken van ons welverdiende drankje, krijgen we van onze gastvrouw enkelen tips waar we goed kunnen eten. Dat doen we in restaurant Zum Hirschen waar het eten goed is en waar we een gezellige gastvrouw treffen. Om 22.00 uur waren we naar ons mandje toe.

Jolanda

Vrijdag 17 juli 2015 gaan wij weer Raymond,Jolanda,Guus,Gerda, een mooie fietstocht de Midden-Europa fietsen. Deze route begint in Salzburg naar Rovinj (Kroatië) via Slovenië weer naar Salzburg. De route is ongeveer 1300km. Wij hebben ongeveer 17 fietsdagen gepland voor deze tocht. Wij willen via deze manier jullie op de hoogte houden. Groetjes, Raymond en Jolanda

Actief sinds 08 Juni 2010