dinsdag 24 juli 2012 - Reisverslag uit Kinding, Duitsland van Jolanda Veek - WaarBenJij.nu dinsdag 24 juli 2012 - Reisverslag uit Kinding, Duitsland van Jolanda Veek - WaarBenJij.nu

dinsdag 24 juli 2012

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

24 Juli 2012 | Duitsland, Kinding

Na een uitstekend ontbijt starten we om 9.15 uur voor onze 11e etappe. Het belooft een warme dag te worden en we gaan op weg naar het voor ons zo bekende Kinding, waar we op weg naar wintersport altijd overnachten. Langs de route zien we veel mensen die met bootje of kano de Altmuhl afzakken en maken we nog wat actiefoto's. Geheel onverwacht steekt er een flinke slang ons fietspad over, nee het is geen tuinslang. Na 34 km komen we 12.00 uur aan en worden we hartelijk verwelkomt door de eigenaresse van Gasthof Zum Krebs. We drinken wat op het terras, brengen onze tassen op de kamers en gaan lunchen. Daarna doen we onderhoud aan de fietsen, zoals banden weer op spanning brengen, kettingen smeren, etc. De dames doen de nodige wasjes en we laten vooral even onze spieren tot rust komen. De temperatuur is boven de 30 graden, dus we gaan lekker buiten eten. Het is heerlijk en we genieten van de mooie avond. Morgen gaat de reis weer verder en hopen we in Regensburg aan te komen. In ieder geval zitten de eerste 1000 km erop.

Jolanda

Vrijdag 17 juli 2015 gaan wij weer Raymond,Jolanda,Guus,Gerda, een mooie fietstocht de Midden-Europa fietsen. Deze route begint in Salzburg naar Rovinj (Kroatië) via Slovenië weer naar Salzburg. De route is ongeveer 1300km. Wij hebben ongeveer 17 fietsdagen gepland voor deze tocht. Wij willen via deze manier jullie op de hoogte houden. Groetjes, Raymond en Jolanda

Actief sinds 08 Juni 2010